El Casal

El Casal Català de la Península de Yucatàn es va fundar l’any 1997 per els catalans nescuts a Catalunya i a la Península de Yucatàn, pels descendents de catalans i per tots aquells habitants de Campeche, Quintana Roo i Yucatàn que vulguin compartir aspectes socioculturals i ganes de construir junts  un espai per a la diversitat cultural a l’exterior.

Avui és un espai obert a la diversitat de persones, cultures i sabers on primen la hospitalidad, la inclusió, la cultura i/o l’alegria, entre moltes altres coses.

Benvinguda/ut a aquest el teu Casal!

2 thoughts on “El Casal

  1. Me ha dado mucha alegría ver que aun esta el Casal en Mérida, yo fui socia de ese Casal y me toco asistir al encuentro de Casals de México, Centro y Sud America, eso fue cuando estabamos en el domicilio anterior. Y he visto que aun hay aqui en internet el programa de actividades del ese año 2005. Un saludo a todos los que formais parte del Casal.

    1. Hola Montserrat, la alegría es nuestra. Gracias por tu mensaje y por compartirnos tus experiencias con el Casal, que este año cumple 20 años; te mandamos un gran abrazo. Si estás en Mérida, quizás podamos vernos. Esta es tu casa. Un saludo para ti también de todos nosotros.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *